Bruna sommarbilder

Okej, det jag inte saknar med att blogga är att man måste hitta på fyndiga rubriker varje gång man ska skriva något. Jag skriver en hel del på fritiden. Dikter och noveller och håller även på med mitt första projekt av romanlängd, och även där är rubriksättning det värsta som finns.

Under perioden juni-november lyfte jag kameran tio gånger. Tio! Stor skillnad då jag fotograferade fjorton gånger mellan januari och februari. Antagligen hade jag inte så mycket att fota då bloggen var död och jag inte var särskilt aktiv på andra sociala medier heller. Men nu när jag kikar igenom mapparna hittade jag allt några guldkorn. Och eftersom snön och vintern verkar komma till Smålann senare än vad den kommer till Skåne, kan vi ju skylla på det.

Livskvalité!


När han inte är ful är han faktiskt ganska fin. Grånäsa har han blitt med. 

Spontan heelworkträning

Hiking <3



Kommentarer