Let's do this!

Hallå där! Mitt namn är Inga. Jag har en hund, brun till färgen är han. Därför heter han så också. Brun, alltså. Eller på papperna (heter det papperna? jag vill ha den till papprena..), där står det Brownie. Som kakan. Brun och sliskig och söt och sockerkick-ig. I varje fall, jag hade en blogg om den där Bruna hunden. Två och ett halvt år ungefär. Sen i sommar tog det stopp. Ska jag beskriva min sommar med ett ord, så är det svart. Djupare kommer jag troligtvis inte gå in på det, inte här.

Men ny blogg och med åtta månader av icke-bloggande hade jag kunnat peta in någon form av VadHarViGjortUnderPausenDå-resumé, men näh. Tänkte bjuda på lite bilder istället, det är roligare.

---

Hello there! My name is Inga. I have a dog, coat coloured brown. That's why he's called that. Brun (Brown). Or well, the papers say Brownie. Like the dessert. Brown and sweet and sugary and all of that. Anyway, I had a blog about this one Brown dog. Two and a half years. Then this summer, it stopped. If I'd describe my summer with one word, it would be black. I won't go further into that though, not here.

But with a new blog and eight months of non-blogging, I could make some sort of WhatHaveWeBeenUpToDuringThePause resume, but nah. I'm sharing a couple of pictures intstead, that's more fun.

I also want to ask all the non-scandinavian friends of mine, if you want me to write and share dog trick how-tos and tutorials, and maybe about clicker training too? Let me now if that sounds interesting, since I know it's been requested before.




Kommentarer