Kollektion av Bruna ansiktsuttryck

Vad gör man om man har alldeles för hög feber, hängighet i hela kroppen och det känns som att man har cement i halsen? Jo, man skuttar runt i skogen i flera timmar såklart! Tyckte jag var en jättebra idé igår, den Bruna likaså, så vi tänkte reprisera det idag. Dock visade det sig (av någon märklig anledning) att det inte alls var en särskilt bra idé, så idag planeras istället sängliggande med en massa serier och böcker istället. Och gammalbildsigenomkikande (varför är inte det ett ord?).

Så, femton nyanser av Bruna uttryck:


1. The I-Regret-All-My-Life-Choices
2. The Jag-Orkar-Inte-Ligga-Still-Och-Posea-Så-Jag-Försöker-Sneaka-Iväg
3. The not-so ambitiös apan

4. The Am I Prretty Yet?
5. The Jag-Har-Ingen-Aning-Vad-Som-Händer-Men-Fjoll! :D

6. The intense trickfejs; Ju mer intensivt jag kramar pinnen och trycker mitt
huvud mot den, desto snabbare får jag godis.

7. The happy puppy face :D

8. The Ge-Mig-Godisen-Då-För-Fasen-Typ-Nu-Helst-Igår, ft. snusläpp

9. The säl. Isn't he kut?
10. The Du-Är-Tråkig-Och-Fotar-Annat-Så-Jag-Äter-Gräs-Istället
11. The Det-Är-För-Varmt-För-Att-Bry-Sig-Ok

12. The standardbengnagarpose. 

13. The filosof
14. The proudface; Titta va ja hitta, hitta den alldeles själv *stolt*
15. The Om-Blickar-Kunde-Döda

Kommentarer