En såndär helt vanlig söndag

Ibland är det det enkla som får en att må allra bäst. Simplicitet.

Dagen började som planerat med en långpromenad. Ma var med, så vi tog bilen ut till ett riktigt motionspår. Lite tråkigt dock att längderna var 7 km, sen var nästa på 20 km. Hade helst velat ha 10-12. Men så kan det gå, härligt var det minst sagt, 3,5 h var vi ute. Brun slocknade direkt i sängen och sover än, han pallar nog inte så mycket mer nu.





Och jag, jag ägnar resten av kvällen åt att plugga. Tända ljus, rooiboste och Passenger på Spotify så är det ganska så väldigt mysigt. Jag verkligen älskar min skrivbordshörna. Går inte direkt att fånga myskänslan på bild, men försöka går ;) (husfotografering är inget område som skulle passa mig, tur att inte det är mitt huvudmotiv!). 







Kommentarer