Lat fredag

Ibland kommer det dagar när man bara känner för att göra ingenting, bara dega hela dagen. Idag var en sådan dag. Inte gör det bättre när en massor av lektioner i skolan är inställda vilket ger oss stora hål att bara sitta av tiden på (inte kunde jag se Crufts heller då jag tappade mina hörlurar häromdan. Fick ta igen det viktigaste sen när jag kom hem. Och den vinnande HtM-rutinen gav mig all of the feels). Så jag har varit urseg hela dan, vi har bara sovit, sågottsom. Men började träna tricket "side legs up" denna veckan (jag använder kommandoordet "sidd"). Tröttade nog ut en Brun hjärna lite i alla fall då det shejpades helt och hållet, fram tills nu när jag ska börja ta bort hjälperna och behöver hand- och röstkommando.

Detta är min vackra hund. Puffkin McDerpington. Elegant och graciös.

Kommentarer