Shejpingflams när den är som angenämast

Vi började träna ett nytt trick denna veckan, något som jag velat lära länge, men som jag hållit lite på eftersom det kommer att ta lite längre tid att lära, jämfört med de 5 min-capturing/luring-pass vi brukar köra. Och för att försvåra det ytterligare ett snäpp så shejpade vi in början.

Jag kallar det för "sidd", många kallar det "side legs". I slutändan ska han kunna ta upp bägge benen utan någon som helst hjälp och stöd. Funderar även på att göra en tutorial på denna, då många verkade tycka den var rolig när jag la upp på sociala medier :3

Väldigt stiliga väldigt seriösa shejpingpass, ohyes. (Han ser ju dödsseriös ut på sista bilden. Macho.)




Kommentarer

  1. Haha, sista bilden XD "So... you come here often?"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, absolut! xD "Tjeeena Kexet.." *winkwink*

      Radera

Skicka en kommentar