Sun is shining and so are you

Det går inte många veckor innan jag får fotoabstinens om jag inte rastar min kamera. Inte ens när jag förlorat min hemmadator. Lever på mobilen och skoldatorn nu, men denna datorn är så obekväm att redigera bilder på, samt att färgerna inte är korrekta. Oavsett rastade jag kameran denna helgen. I lördags var vi ute 2 h, men kamerans batteri svek i början av promenaden. I söndags var vi dock ute nästan 3 h med fulladdad kamera och kom hem nästan 500 bilder rikare. Och mer hade det blivit om jag inte hade glömt att ta med något att äta, plus att det började bli mörkt.

Jag älskar verkligen den här tiden på året. I början av våren, när solen smyger sig fram och man inte behöver ha femton lager på sig för att vara ute, men det samtidigt inte är för varmt. På söndag planeras en dagsvandring, någonstans mellan 1-2 mil, beroende på väder och hur vi orkar.

Ja, det ser ut som att han bajsar.
Herrn gör vackra poopface när han koncentrerar sig. Elegant sådär.

Ingen aning vad som händer här..

Han kan vara stilig med. Något omusklad från vintern,
och inte den bästa pälsen då jag inte barfar helt just nu. Men gosh, han är stilig!

Funfact: Jag mätte hans svansfluff. 1,1 decimeter som längst. Because science.
Jag försökte faktiskt att fotografera något som inte var Brunt. Didn't agree with him.

Ny favorit! Önskar bara att jag kunde redigera denna ordentligt..

Fun fact #2 : Alla vit prickar är Brunt saliv. Han puffade på några människor som gick på en stig en bit ifrån. Saliv.



Kommentarer

  1. Så fint ni har. Här är det vinter å två meter snö ❄ vackra bilder

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder - som vanligt :) Och Liten Brun är förstås duktig på att posera - som alltid.

    Men åh :( Har det inte löst sig med datorn än? Så sjukt frustrerande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Haha, nästan så att jag måste börja ta lite normala bilder på honom med, blir nästan bara pose-bilder ;)

      Hårddisken har de fått ut, men har ingen dator att sätta den i. Den gamla var ju bara att slänga på skroten.. Får bara hoppas att personen som hade sönder den har vett att ersätta.

      Radera

Skicka en kommentar