Ganska söt

Det är verkligen guld värt att ha lediga dagar mitt i veckan. Nu händer det inte ofta, men i alla fall. Idag var en sådan dag, och även om jag inte behövde ta bussen till skolan hade jag fullt upp ändå. Ganska så väldigt fullt upp. Men ändå unnade jag mig att dra ut i skogen med hunden och kameran på långpromenad, och utforska nya ställen som vi aldrig varit på innan. Och ganska så väldigt fint vad det, och ganska så väldigt söt är min hund.





Gillade detta perspektivet, vet inte om jag föredrar denna eller bilden nere bäst dock


Vacker.

Haha, han ser så överlägsen ut här. Det var innan han såg att jag drog upp kameran, då skulle han
direkt gå över till sin vanliga vidögda sötmin.







BarrBrun. 

Jag önskar att jag var bättre på natur/landskapsfoto, för detta stället vad magiskt!

Exakt samma ställe, helt annan komposition.

Ett försök till att fotografera något som inte är brunt..

.. Resulterar givetvis i fotobomber.


Obligatorisk strosbild #1. Brunrumpa.

Obligatorisk strosbild #2

Kommentarer