Bland småstigar i smålandsskogen

Han ser så gammelgubbig ut här hah <3 




Rätt söt. 

Så glad kan man va' trots att man har gräs nästan i munnen.

Bebis jag kan se din gloria. Jag vet att du är min.. frälsande nåd (tack google translate för hjälp med översättning!)

Bah ligger här.

Ibland har an spindelväv på näsan. Så är det det går ibland.

Q: Hur vet man att en hunn inte är en vänsterva'vshunn?
A: De ser ut såhär om man försöker ställa upp dem. Srsly.


Modella på alla andra sätt kan han dock.

Casually försöker få bort myra från framtass samtidigt som han måste se bra ut för kameran.

Min hund har finare frisyr än alla andra.

Ibland bara väldigt söt och glad, Porträttfoto är dock inte min grej.

Enda stället Brun vill ställa upp på. Här ställer han alltid upp sig, korkhund (men framtassarnaa..!)
Stadigt 5,7 kg. Fotar alltid när vi är här, vilket är typ varje vecka. Blir kul att jämföra senare.

Frikommando!


Alltid spännande att gå stigar man aldrig gått innan och inte vet var man kommer ut.
Denna var verkligen jättemysig!

Plötsligt kom vi ut på en jättestor stig, elljusspåret.


Godis finns i sjön.



WALKSIES :D

Vet inte vad hunna gör. 

Kommentarer