Magic appears for those who believe

Vårat fikaställe. Brownie varvade osttiggerierna med att filosofera, så som han gör bäst.
Så det är såhär att jag stalkar Vandra med hund-gruppen på facebook och såg att någon lagt ut bilder från Store Mosse nationalpark. Så beundrade jag bilderna och tänkte att "fasen, där bor ju jag, nästan så". Och så planerade vi en tur dit, men det blev inte tyvärr, så vi gick "hemmaleden" istället. Vi har bara gått den leden 5-7 ggr denna sommaren, ochh det var nästan en månad sen sist, så jag blev påmind om hur vacker och mysig den är. Vi var ute i nästan 5 timmar, och njöt förstås av varendaste sekund. Precis så som det ska vara.

Nån kommer där. 

Under ormbunken satt..




Jag bad Brownie krama. Detta är inte det.



Står här.

Brownie hittade saker som rör sig. Brownie blev glad. Brownie vet att man får godis om man går på konstiga saker.
Jag själv gjorde det enkelt för mig och gick bredvid eftersom det inte var (så) blött. 

Älskade skogsnos <3

Krama pinne, "lowkey" eller hur tumblrnissarna säger det. 

Min pinn'

Man kan också gå på trädet, då får man en svans.


Hösten kom.

Hej du där. 

Fota Brownie i ljungen - check!



Här går vi.

Jag försökte även fota något som inte var Brownie. Sådär 2 bilder av ca. 400 totalt.

En svamp som inte var så stor.

Löv och brus.
Stig. Vi steg på den.
Jag tog även några bilder på Brownies rumpa sådär som jag alltid gör.



Kommentarer