November rain

'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts weather can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain

Efter regn kommer regn. Och mer regn. Och när det regnat i fyra veckor i sträck så bryr man sig inte längre, utan går ut ändå. Jag har aldrig heller förstått mig på detta med att ändra tiderna fram och tillbaka, så vilka tider vi var ute är jag inte helt säker på. Mörkt var det i alla fall. Och kallt. Ruggigt. (Ruggigt är ett konstigt ord). Så två små timmar kändes plötsligt mycket längre. Herrn var nöjd för dagen sedan i alla fall. Men så blir han nöjd ganska så lätt, den där.

För de som inte är lika litteraturintresserade som jag (??) så tänkte jag bara flika in att igår började NaNoWriMo - National Novel Writing Month. Och jag är inte tillräckligt långt i planeringen av mitt romanmanus för att delta, men ofta har jag lyckats skriv mer eller mindre romaner här i bloggen. Så jag tänkte halvt om halvt anta utmaningen genom att publicera ett inlägg varje dag denna månaden. Får se hur det går med det, haha!

Hello from the other siiide



dat feeling when eww-y stick touch u

Han försökte i alla fall

Fisk

Fågel

Mittemellan


HE GONE 

Sötnos. Och sötöra, söttunga, osv. 

Actual photo model Brownie

Lite tunga

Mycket tunga

Se överlägsen ut kan han i alla fall 

Ett annat sätt att träna uppställning

Ganska fin. 

Ganska nära.

Liten tass plus lång tass 

Kommentarer

Skicka en kommentar