Årets bästa bilder 2016

Så vad det dags att kika igenom mina arkiv och hitta mina favoritbilder från varje månad detta året, sådär som jag gjort ungefär precis varje år sen jag började blogga 2013. Vissa månader var väldigt givna, men särskilt sommarmånaderna har jag väldigt många favoriter. Förra sommaren fotograferade jag nästan inte alls, men desto mer denna, vilket jag är glad över.

Årets bästa bilder 2015
Årets bästa bilder 2014
Årets bästa bilder 2013

Januari - vackraste snöhunddjur!

Februari - när Brun lärde sig att balansera med alla fyra på en basketboll. 

Mars - Malmö i påskas

April - hiking <3 Om någon frågar mig vad lycka är kommer jag visa denna bilden.

Maj - Förmodligen inte den bästa bilden, men den får sammanfatta all plojfoto under maj månad. 

Juni - tidiga morgnar i soluppgången!

Juli - sena sommarkvällar i solnedgången!

Augusti - älskar hans uttryck i denna bilden, "OHh HAiiii!" 
September - hösten och regnet kom.



Oktober - trickploj i höstskogen.

November - första frosten. Och snön. Inte så långvarig, men så vacker! Brun blev gladast av isen på sjön.

December - nästansnö (frost) gör att man blir glaad!

Kommentarer