En sådär helt perfekt lördagsmorgon


Vissa morgnar (stavas det så? I tal säger jag "morrona"..) är bättre än andra. Idag var en sådan morgon. Vi vaknade upp till frost och dimma och sådant mys, så jag tog kameran under ena armen och hunden under andra och så begav vi oss ut. Eller, inte riktigt. Brun fick faktiskt gå själv. Och många fotografer känner nog igen sig i det att man får upp bilder i huvudet innan man tagit dem. Så var det idag. Trots att min kamera är såå gammal och är utsliten av alla tiotusentals exponeringar så att kvaliteten (och möjligheterna) inte är de bästa, så tycker jag att dagens bilder blev ganska så helt okej bra faktiskt. 



När någon ber en posea för kameran men man ba "helst inte"

Vi hittade en stig, jag fotograferade en rumpa.



Ovanifrån 

Underifrån, och den blicken!

Liten tunga har man ibland

Sen orkade Hundet inte vara seriöst längre så vi gick till skogen och lekte. 




Kommentarer