Es war einmal im Dezember


Låttitel som inläggsrubrik betyder allt som oftast bildinlägg. Es war einmal im Dezember är väl inte direkt en jullåt, men den är mysig, tycker jag. Dock har jag aldrig sett filmen.. Var faktiskt ett tag sedan jag gjorde bildinlägg, men nu så, nu har jag tid. Alla mina skolarbeten är klara (jag ska bara hitta på en egen religion till religionskunskap 1 och skriva 10+ sidor om det, men annars så) och julen är på ingång. Pepparkakor och lussekatter är bakade, till helgen blir det julgodis. Julklappar är planerade och göras och köpas in också till helgen och nästa vecka. Julkänslan början så sakta smyga sig på, och det är så mysigt!

Vad som inte är jättemysigt är väl dock att det är mörkt när jag åker till skolan, och mörkt när jag kommer hem. Vilket gör att det blir mycket mindre skogen och mycket mindre foto under vintermånaderna. Men lite blir det alltid, även om vi just nu allramest vill ha snö typ väldigt mycket just nu.

Fotostund nu igen?

Hiya there finnos. 

Har försökt introducera Brun till nosework. Brownei påstår dock att han inte har en näsa.
Jag påstår att han har det, för vi kör nosework light med godissök nästan varendaste dag..

Här kommer en som vill ha godis

För att vara så fjantig och ful är han ganska så väldigt överdrivet fin vissa sekunder.

Vissa sekunder, för såhär såg det ut sekunden efter föregående bild var tagen. 

Herrn hjälper till att ställa in fokus. Har slutat ta bilder när han sitter fint, han ser så tjock ut haha

Drog igenom några bitar ur vårt HtM-program. Backmellan-delarna i början och slutet är det roligaste,
så han måste glädjedårskälla samtidigt. 

En till ganska söt.

Fotade i princip bara innan vi kom in i själva skogen, det är så mycket kvistar och grejer att det mest blir
bökigt att få till det vettigt. 

Kommentarer