Helt sådär urbota tokglad


Varför? Jag vet inte. Kanske för att solen skiner och jag är ledig och vi har varit ute och haft det helt fantastiskt supermysigt. Trots att jag vurpade i gyttjan, och trots att vi träffade på räven som jag avskyr av flera anledningar.

Då och det händer det att jag får kommentarer om folk som känner igen Brownie från bloggen. Folk som följde oss för flera år sedan. Sen om någon kallar honom Brun, vet jag direkt att de kommer härifrån, det är bara här (och ifokus med jag är knappt aktiv där heller) som jag kallar honom Brun. Det är så kul, tycker jag, även om jag lite halvdiskret brukar nämna att jag håller till på Instagram allramest nuförtiden.

Nåväl, trots utbudet av sociala medier är det ingen annanstans jag kan spy ut alla mina bilder från en helt sådär urbota tokglad (dvs normal) promenad, så det gör jag nu här.


Bilarna på vägen var hemskt intressanta.  
Drica och fotbada samtidigt! Multitaskare, den där Brun.


På stenen.

Sådär alldeles äckligt perfekt söt 
Tunga nr 1


Tunga nr 2

Alldeles så där väldigt perfekt, igen.

Vi hittade broar, massor av broar.

Väldigt mycket Brun bild. Hak-i-backen är det sötaste som finns. 

Fotomodellääään. 

Nosande Brundjur på Postnordstigen.
Tror jag vet vem OK:n blivit sponsrad av. 

Fult Brunsmajl 1

Fult Brunsmajl 2

Nån handstand sådär i skogen går ju alltid an med.

Gubbminen <3

Sen blev han söt 
Sen blev han sötare


Sen blev han säl


Älskar hur cool han är. Smal, hal, brant metallbro? Inga problem!

Tittarupå, Hunddjuret?



Sen kom vi till Gyttjeland! 


Brun hittade vattenhål

Brun fick Brun nos. Fo' real

Pet på sten

Här ser han ut lite som de där ödlorna i öknen i djurdokumentärer. 

Ljuset pendlade mellan sol och skugga så 80% av bilderna härifrån var värdelösa
då jag inte hann ändra inställningarna på kameran


Gyttjigt minsann... 

Så lite svår terräng på det!

Denna strömmen alltsåååå! <3 Så magiskt!

Kommentarer

  1. Jag har ju följt er i många år, mest för dina vackra bilder och för era roliga Trix. Ni är verkligen en inspirationskälla!

    Bästa dagarna är ute i skogen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar