Premiärtur med nya tältet

Några veckor sedan köpte vi ett tält. Någon vecka efter efter det bestämde vi oss för att åka ut och prova det. 3 dagar spenderades först i Söderåsens nationalpark, och sedan Klöveröd där vi satte upp tältet. Himla mysig tur.


Helt ok utsikt sådära.


Väldigt många träd sådära.

På väg till att hitta ett sovställe hittade vi Mu-djur.

Måne. Väldigt rund. 

På morgonen kan man göra kaffe och te. Eller bara te för kaffe är äckligt. Brownie hjälpte inte till. 

Litet hunddjur bredvid stort träd.

Man kan vara otroligt glad när man står på en stubbe bakom en babygran. 

Glitterögon. 

"Haka ner" brukar vara ett gulligt litet trick. Inte med denna herrn..

Ursäkta myggor, ni förstör min bild. Att man ska behöva redigera bort dem, jag är alldeles för lat för det. 

Fikapaus.

Huvu-vri'ning on point.



Det satt skåningar på andra sidan. Spännande att se på. Fotocred till min mor.

Glad i motsolsljus. 

Modellen. 


Kollar på något.

Vet inte vad tungan gör men han ser rätt nöjd ut så det är ju bra.

Liten Brun.

Ännu litenare Brun.

Fotade denna. Vet inte varför. Här kan man hämta vatten. Vi hämtade inte vatten där.

Excuse the blur but this camera don't focus on the fake eheheh. Fake rocks. 

Detta djuret satt vid ett vindskydd. Var på så långt håll att jag legit trodde det var ett lodjur först.

Sött mjau-djur. 
Trött tjock hund.



Poser. Pose-y. Posey. Mindre varg dock. Inte många gram varg i denna.

Önskar att jag kunde vara Brun så att jag bara kunde ligga och se tjock ut
vid sidan av, och sen gå in i tältet och ligga och se tjock ut.

Vakthunden i alla fall.

Vakthunden vaktar korv. Ingen hamnade i hans mun. Sad.

Kommentarer