En brun hund och en vit kanin


För lite över en vecka sedan gjorde en kompis och jag en liten trickcompilationvideo (nåväl, jag filmade Bruns trick, hon skötte resten med ihopaklippning och sådant). I videon gör Brownie trick och sedan gör hennes kanin, Exempel, samma sak. Och eftersom jag inte gjort den egentligen kan jag säga hur mycket jag vill om att jag tycker viden blev sjukt bra och har säkert sett den runt en 50 gånger själv bara. Den har även delats runt en del på kaninforum, just för att den visar att man faktiskt kan trickträna med andra djur än hundar. Kaniner kan lära sig trick precis lika bra. Jag vill ha en kanin att trickträna med. Tyvärr kommer det nog aldrig hända.

Någon annan som har klickertränat med andra djur än hundar?

Vill ni ser mer av Exempel (han är ju rätt tuff den där), klicka här -> Exempel the Bunny

Kommentarer

  1. Lite sent ute kanske, men jag har tricktränat en av mina kaniner lite smått. Hon var förvånansvärt duktig faktiskt! Skulle vilja testa lite med marsvinen också, de är ju iallafall väldigt motiverade av mat så det borde gå att lära dem nåt...även om jag tvivlar starkt på deras intelligens...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar