Bra saker

























1. Hemgjord cookie dough

2. Lady Midnight

3. Poil long-valpar i åldern 2-4 månader som är både fula och sjukt söta på en och samma gång

4. Lättsaltade chips

5. Att temperaturen visade +15 idag. Hur mycket sanning det låg i det vet jag inte men termometern tänker positivt så då gör jag det också

6. Denna bilden jag hittade i min mobil på världens sötaste lilla poil long

























7. Brownies päls

8. 13th Doctor

9. Colts koppelträning

10. Brownies lekbuffande när han är busig

11. Listor

12. Tóghta Anocht

13. Att Colt börjar bli fluffigare och ser mer ut som en riktig berger och börjar bli SÅ SJUKT SNYGG

14. Mandelmjölk

15. Colts knäppgalna smajl när han vet att han ska få tjohooa tunneltokigheter och andra agilitylekar


Denna helgen började dåligt. Och sen fortsatte den dåligt lite till. Men det är tråkigt att fokusera på tråkiga saker, därför har jag istället skrivit en lista på bra saker. Bra saker är bättre än tråkiga saker.



















Kommentarer